Nyttig info

Informasjonen du trenger og kan ha bruk for!
På denne siden har vi forsøkt å samme mye nyttig info og mulige maler.

På høyre side finner du ulike temaer som du finner informasjon om her. Klikk på linkene for å komme til det du er ute etter. For å komme tilbake, trykk på den røde pilene på høyre side.

LO/NHO-ordningene (AFP & Sluttvederlag)

• Sluttvederlagsordningen

Klikk på bildet for å komme til siden som forteller deg alt du trenger å vite om sluttvederlagsordningen...

Ferieloven med tips

Ulike nyttige maler

• Brev: Krav om forhandlinger (mal)
    Her finner du en mal på et brev for å kreve et forhandlingsmøte. Bare følg instruksen i brevet, så skal ikke forhandlingen med bedriften være langt unna. I en mulig konflikt med bedriften, er dette forhandlingsbrevet første bevis i saken deres. Viktig å ta vare på og ta kopi av all korespondanse med bedriften.

Enighetsprotokoll (mal)
    Her finner du et forslag på en enighetsprotokoll. Protokoller skal det skrives fra alle møter, med bedriften, med medlemmene, fra klubbstyremøter, årsmøter osv. Dette er en mal på en protokoll fra møte med bedriften, der dere har blitt enige om en løsning.

Uenighetsprotokoll (mal)
    Her finner du et forslag på en uenighetsprotokoll. Dette er en mal på en protokoll fra møte med bedriften, der dere ikke har klart å blitt enige om en løsning.

Medlemsfordeler LO Favør

• Brev: Krav om forhandlinger (mal)

Enighetsprotokoll (mal)

Uenighetsprotokoll (mal)